streda 16. apríla 2014

Trip to Prague



Každý príspevok začínam ospravedlňovaním sa, za to, že ten predošlý bol tak mesiac dozadu :D Takže aby sme nevyšli z cviku, tentokrát znova, prepáčte.. Nie je čas, ale vážne.. Kolobeh života (čítať týždňa) sa neustále nesie v tomto duchu: škola x5, piatok vonku, sobota upratovanie (sem-tam vonku) nedeľa učenie sa a oddychovanie po tom všetkom. Nemám čas skoro na nič, o blogu ani nehovoriac. Ale konečne sú tu znova prázdniny kedy mám aspoň to voľno dať si veci do poriadku čo sa týka izby, dnes som povyhadzovala všetky skrinky, nepotrebné veci vyhodila a potrebné nechala.. Zajtra príde naraz skriňa som zvedavá koľko oblečenie znova povyhadzujem. Inak rozmýšľala som, či by som to nepofotila a nedala sem, keby mal niekto záujem o niečo.. Niektoré veci mi je ľúto vyhodiť, kedže sú takmer nenosené uvidím :)


No ale pointa tohto článku je hlavne o tom zhrnúť vám trochu výlet do Prahy :) Samozrejme sprevádzaný s pár fotkami, nebude ich tak veľa (niežeby som veľa nefotila) ale pridám sem len pár nech nemusíte pri tom stráviť pol hodinu ;)



















Strávila som tam 4 dni, cestovali sme vlakom, tam aj naspäť okolo 5 hodín. Cesta sa dala zvládnuť ani jedenkrát sme nemali našťastie žiadne meškanie :) Bývanie by mohlo byť lepšie, ale na to že sme sa tam chodili vyspať, zahrať si Activity na mojom tablete, sa dalo úplne v pohode :D Strašne dobre bolo, zopakovala by som si to hociktorý víkend ešte raz :) Samozrejme fotky naznačujú že sme si obzreli mesto aj z toho historického a pamiatkového poňatia. Zameriavali sme sa na také najznámejšie miesta ako hrad, Karlov most, Václavské námestie, Orloj, Petřín,... Veď na fotkách si môžete pozrieť :) Krásne miesto, určite vám to odporúčam všetkým! :) 

Blíži sa nám Veľká noc a ja si pomaly vytváram program, čo, kde, kedy a ako :) Mala by som ísť fotiť, lenže počasie zatiaľ nevyzerá bohvieako tak dúfam, že sa to aspoň do víkendu umúdri.. Lebo aspoň pár dní voľna chcem stráviť pritom čo ma baví! :) 
Jarné fotky nemám odnikadiaľ, jedine tak tie dve posledné z Prahy, inak som jar ešte nefotila ale v poslednom čase často prispievam na Eyeem, tak som vám sem vybrala pár fotiek aj z tade :) 


 Toto je zo zrkadlového bludiska v Prahe :)
(vraj zoštíhlujúce zrkadlo :D)


 Poctivo sa učím, môžte vidieť :D 
 Dala by som si teraz, čokoládový dort :) 
 Dnes som začala čítať a včera som dočítala Skočný príliv
 a tuto upravená jedna z Prahy :)


A na koniec aby ste toho nemali málo odo mňa :P vám sem pridám nie že tip, priam povinnosť pozrieť si tento film :D Samozrejme ak ste ten marvel človek ako ja. Najlepšie je keď sledujete ten priebeh aj prostredníctvom seriálu Agents of S.H.I.E.L.D. no keď náhodou nie, film aj tak. Ibaže pri Agentoch by vám všetko dávalo lepší zmysel ;) Takže odporúčam aj to, ešte nie je ani celá prvá séria dotočená takže to stíhate dohnať keby začnete teraz ;)  
Teraz dávajú celkom dobré filmy v kine, plánujem ísť ešte na NoehoTranscendence a na Edge of Tomorrow tak predbežne zatiaľ :)


Tak toľko odo mňa na dnes, neviem kedy sa znova ozvem ale hádam, no radšej nesľubujem, ešte cez prázdniny :) (myslím tieto Veľkonočné :D)
Majte sa tu! :*
P.S. - fotka nie je z dnešku, momentálne som chorá a takú by ste ma nechceli vidieť.. :D 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára