sobota 28. júna 2014

Back in Black!

...and white sa mi tam proste nehodilo a čierne znela oveľa lepšie :) 


Nebite ma :( :( pekne prosím.. 

už ani neviem na ako dlho som bola odmlčaná, ale určite to nebol jeden mesiac, ako som sem-tam (čítaj "často") zvykla.. Nebol čas, nápady, nálada, myšlienky,.. proste nebolo o čom ako sa hovorí.. Ale pozitíva ktoré by mohli tomuto blogu prospieť: 

  • ide leto
  • teplé počasie
  • viac voľna (čítaj "času na blog)
  • viac fotiek
  • viac nápadov (to si len fandím, sto percentne istá si nie som)
  • viac príspevkov (to by som chcela sľúbiť ale samej sebe nedokážem veriť :D)
A tak.. Nebudem doháňať čo som zameškala skôr sa budem zameriavať na nové veci a písať o nich a nezaoberať sa tým čo bolo..
Inak čo chystáte na tieto prázdniny? nejaké dovolenky? kam? 

Ja sa (ne)chystám do Chorvátska (predpona "ne" vyjadruje že tam moc nechcem ísť ale nejak tých 10 dní prežijem) a v auguste zas do Londýna ♥ to budú jedny z najkrajších dní a neskutočne sa tam teším 
To mesto vždy bude mojou srdcovkou :) 


Ale aby som vás teraz moc nezaťažovala vecami minulými, tak sa znova ozvem keď budem mať niečo nové, fotky či zážitky alebo niečo o čom sa dá písať tak sa ozvem ;)

Zatiaľ vychutnajte môj črieny(o-biely) špeciál :) 







! dark lips !





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára