sobota 8. marca 2014

Touristic Saturday

Ahojte! :) 

Znova sa vám ospravedlňujem, že som sem dlho nepísala.
Musím sa polepšiť.
Viem.. 

Dnešok bol plný pohybu, aspoň v mojom prípade. Ráno som sa zobudila o pol 9 a začala s upratovaním, ktoré som chcela stihnúť v rýchlejšom čase ako obvykle nakoľko som plánovala ísť do mesta, pofotiť niečo a tak. Podarilo sa, takže som mala pekný dník :) tuto máte jednu ukážku ostatné po prečítaní si pár viet ďalej :)

Takže medzitým čo som to tu zanedbávala som mala týždeň prázdniny, jarné. Aj sa mi to zle píše keď si uvedomím že za ten týždeň som nič nepridala! ach.. Ale na moju obhajobu, všade som lietala.. 2x vo Viedni som bola, doma len sem-tam. V meste, na oslave.. všelikde no čo vám poviem. Vo Viedni bolo fajn ak si chcete pozrrieť tak máme 2 videá z tade, po anglicky takže hádam porozumiete :)

Day 1

Day 2


A tu máte prosím pekne pár záberov :)
Len z prvého dňa a málo nakoľko sme poväčšine času natáčali 








Na druhý deň, čo sme tam boli sme boli v nákupnom centre G3 a hlavne v jednom z najznámejších obchodov PRIMARKU :) veeľa krásnych vecí som si kúpila čo vám sem bohužiaľ nebudem dávať lebo momentálne nejak nie som schopná na fotenie dačoho :D 
Tak.
Inak sa asi cez prázdniny nič nové neudialo a po nich asi tiež. Chorá som bola, rada že rozprávala ale aj ten hlas čo som zo seba vydala bol prvé dni zaujímavý.. 
Dnešná sobota ako som už vravela bola ponaháňaná a turistická!! Bola som na nitrianskom hrade, v parku, pri rieke :)) ale veď ostatné vám povedia fotky :P













Takže takto nejak vyzeral môj deň :) Poprechádzala som sa po ešte s foťáčikom na krku a fotila s, konečne po dlhom čase v peknom počasí lebo od rána svietilo slniečko :) 

Budete sa musieť uspokojiť bez mojej fotky nakoľko ani z dneška nemám a webka skôr nie ako áno :D
Ešte neviem čo také by som vám povedala a ani nebudem sľubovať kedy bude nový príspevok a o čom pretože to sama neviem :D

Takže skôr iba také rozlúčenie a dúfam, že menej budete čakať kým sa najbližšie ozvem ;)

Majte sa! :* 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára