nedeľa 16. februára 2014

The weather went crazy here..

AHOJ(prepáčtezazanedbávanie)TE! :) 

Už mesiac si vravím, pridám príspevok a odkladám ho len kvôli tomu, že nemám ísť čo fotiť a chcela som ísť sneh lenže v poslednej dobe začínam pochybovať o tom, že si vôbec pamätám ako vyzerá.. Polka februára preč a ja som tento rok ešte sneh ani nevidela... Stále sa spolieham na Veľkú noc, ak sa mám riadiť rokom minulým :D 
No nič, dnes som vstala, vyšla von a zistila som že je vonku 9 stupňov, preto som si povedala že pôjdem fotiť aj keď som ani nemala poňatia, že čo alebo či vôbec sa niečo bude dať. No natrafila som sa pár kúskov a ja a macro sme sa konečne vybláznili a našli si chvíľku pre seba :) 

preto vám sem pridám pár ukážok a pustite si k tomu túto fajn pesničku :))




aaa začíname :) 






  také zimné fotky by sa dalo povedať :)

 toto mi viac nepripadá ako fotka ale tak, posúďte sami :) 

 nevedela som sa rozhodnúť ktorú sem dať, tak tu máte obe :))
s tým vtáčikom mám takých fotiek milión ale sú takmer identické tak som vybrala jednu :) 
 toto nie je z dnešku ale môžete sa pokochať krásou ľudského oka, rozmýšľam že pofotím viac očí rôznych ľudí, chcela som tento týždeň ale nemala som moc času a ani foťák k dispozícii takže len takto jedno, moje skromné :) 

Tak toľko mojich výtvorov pre dnešok. Samozrejme za ten čas čo som sem nepísala sa toho veľa udialo. Svoj život vám tu moc nebudem rozoberať jednak si moc nepamätám na veci čo by som sem chcela napísať, lebo dlho som rozmýšľala o čom príspevok a tak. Len som sa  neustále vyhovárala na to, že keď príde sneh, veď teraz by mohlo nasnežiť, až cez víkend, to má čas,... a tak ďalej a popravde nechcelo sa mi začínať s ničím lebo niekedy ani tá chuť nebola. Lenže tak konečne prichádza a hádam táto mesačná pauza bola aj na niečo dobrá :) 

Za chvíľu sú aj prázdniny tak hádam že pôjdem fotiť aj inak ako len doma. Už mám naplánované dva výlety, jeden ešte teraz vo februári a druhý koncom marca :)) Teším sa a samozrejme dám o všetkom vedieť, pridám fotky a budete informovaní!! :) 

To by som samozrejme nebola ja keby nepridávam príspevok v takej krásnej hodine :) aj by som sa rozpísala viac lenže po prvé som dosť unavená ale skôr som sa s k tomu nedostala a po druhé ani moja hlava na tom nie je najlepšie.. Takže je dosť možné že sa s vami pomaly rozlúčim, dúfam že na kratšiu dobu ako naposledy a dúfam, že sa vám príspevok páčil :) 

Ako obyčajne, niečo so mnou nakoniec

Verte mi, je to pravda, takže Ú-S-M-E-V! 



 Majte sa! :* 

3 komentáre:

  1. Uz je vonku slniecko, co tak ist na hrad do Nitry, pesiu zonu alebo do parku? Minuly tyzden, som bol na prechadzke, myslim, ze by si natrafila na nieco "worth shoot" ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Momentálne si ležím v posteli s chrípkou ale myslím si, že keď vyzdraviem určite vezmem do ruky fotak a pobehám niečo :)
      Mimochodom dobrá fotka, taká povedomá ;)

      Odstrániť
    2. Velka skoda, mohol som ta dnes zobrat. Skore uzdravenie ti prajem. Uz je trochu out dated, ale dakujem pekne.

      Odstrániť