pondelok 23. decembra 2013

Už len raz sa vyspíme a sú tu Vianoce :)

Veď kedy napísať prvý vianočný post ako 23tieho, deň pred Vianocami? :) 
Takto vyzerá môj každý večer, nejaký dobrý čaj, pár koláčikov z ktorých zjem aj tak len 1, maximálne 2 ale vyzerá to dobre keď je to takto pekne naukladané :)
Inak zdobila som ja s ocinom keby chcete vedieť :) 



 A nakoľko idú Vianoce tak som Vám dnes aj niečo z tej krásnej atmosféry u nás doma pofotila :) budem v priebehu prázdnin pridávať aj viac fotiek, možno nejakých mini recenzíí alebo tipov na nejaké tie filmy, knihy a všeličo iné :)
A chystám aj príspevok o darčekoch veď už sa tu taký stáva tradíciou, viď narodeniny a meniny :)
Takže užite si zatiaľ fotky :) 



 Je síce iba 23tieho ale darčeky sú už pod ním :) 
A čakajú len na rozbalenie :) 






A takto vyzerá moja izbička, milujem svietielká keď tak v noci svietia, jedny si dokonca nechávam aj zapnuté, tie na okne, je to vždy krásne keď sa tak v noci zobudím a vidím ich svietiť v tej tme:)


A tuto troška zabudnutá fotka z minula, na záver, odo mňa :)
Idem si teraz spraviť literárny večer so Sherlockom :)
Majte sa pekne!
Čítajte, papajte, užívajte Veľké Vianoce, tešte sa, oddychujte a robte, čo vás baví pri tých dňoch voľna! :)




2 komentáre: