nedeľa 15. decembra 2013

Snow, where are you?

21:28 a ja dostanem šialený nápad ísť písať príspevok :D Ale dlho som sa neozvala tak to nejak musím odčiniť. Veľa sa udialo od posledného postu, takže spomeniem len veci na ktoré si pamätám, asi ich ani skrz moju sklerózu veľa nebude :D

Ako ste si už všimli pred  15timi dňami, prišiel December, prvý zimný mesiac.

Tento rok asi prvýkrát vnímam viacej Vianoce ako zimu.. Žiadej sneh, ale na Vianoce bez snehu som už bohužiaľ zvyknutá tak mi to tak nepríde.. Ale zima ako taká, okrem mínusových teplôt nikde.. 
žiadny sneh
nič.


Pravdupovediac už chcem prísť domov s tým, že vezmem havinov do lesa s foťákom a pofotím tú bielu krajinku :) Ale zatiaľ mi to bohužiaľ nevyšlo a už sme v polovičke.. Ale ja to cez prázdniny doženiem dúfam a mohla by aj Perinbaba :D Inak rozmýšľam, že tieto prázdniny budem pozerať nejaké slovenské rozprávky lebo som už od toho upustila. Ale ja to nejak dám ;) a hlavne čítať chcem.. Bude čo lebo mám toho veeeľa ako vždy a aj tak nič nestihnem. Ale už som si povedala, že pekne si prečítam tie dobré knižky čo tu mám položené ešte nové, neotvorené ;) 

Moc sa rozkecávam aj keď nie je o čom a to som chcela zrhnúť posledné dni, týždňe. Na Mikuláša som bola vo Viedni tak vám sem teda hodím pár fotiek aj keď niektorí asi už videli na FB, ale čo už :)
Fotiek nie je a ani nebolo veľa, pretože bola zima aj keď nie sneh :/








aaa kedže je tu zima a kedže ste ma dlho nevideli, taaak zimná edície fotiek ;) 




 toto som úplne ne-ja, priznávam sa :D aj keď ma tam nie je vidieť ale aj tak sa nepodobám a šak čo :D 

no a priznávam sa dlho som nebola ako tak poriadne fotiť, nič nikde... tak iba pár úplne random záberov z jedného venčenia... 
tááákto zamračené bolo :D 

krpec môj, furt bol, je a bude :) 




náznak snehu... ale nie je to ono :D 

Neviem o čom už viac rozkecávať/rozpisovať sa.. Chcela som spraviť nejaký post ohľadom darčekov, že nejaké typy vám dať do dať na vianoce lenže... asi by veľa ľudí ktorých chcem obdarovať už potom nemali prekvapenia takže to zatrhávam :D ale asi bude príspevok o tom čo som dostala ja... veď o čom inom tu mám písať, určite nejaké s vianočnými fotkami a tak.. veď to poznáte :P pofotím všeličo a potom vám to sem hodím :) 

Myslím, že pre tentokrát všetko, zase raz neskôr (nebudem sľubovať kedy lebo u mňa človek nikdy nevie)
Majte sa! :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára