nedeľa 17. novembra 2013

First adult year in my life :)

Ahojte! :))

Takže sa vám ozývam už úplne vy-oslavovaná, oficiálne po 18tke ako má byť :) A ako som aj sľúbila tak prinášam darčeky, ktorých bolo neskutočne veľa a ďakujem každému :)) Ak som niečo zabudla ospravedlňujem sa ale myslím, že by tam malo byť všetko :D


Takže začíname :)


Mala som takúto krásnu tortu, bola úplne úžasná a ak si pamätáte darčeky z menín, rovnaký kufrík mám aj doma :))


Šálka, ktorá je normálne celá čierna a toto sa ukáže až potom, čo do nej nalejete horúcu vodu :)


najobľúbenejšie zelené čaje, šálka a nový čaj, ktorý je super! :)


čo by to boli narodeniny bez knižiek :)


krásne blahoželania :)


najkrajší zápisník mám :)) už aby som ten môj starý vypísala :P 


k tomuto len... mňam mňam mňam :D 


kačičkýýýý :D a krásny(sfetovaný) ježko ale tešila som sa :)))
+ešte bublifuk som aj dostala, lenže ešte som sa neodhodlala odfotiť bubliny tak to niekedy inokedy :D 





No a toto trochu v špeci vydaní :) pozadie nie je len pozadie ale neskutočne krásny šál, v rámiku na fotku je sviečka :) pod sviečkou je krabička iba tak, aby bolo vidieť sviečku :D 

Jedno veľké ĎAKUJEM patrí každému, kto sa v tomto príspevku našiel :) 

No a samozrejme najväčším darčekom bol foťák :) ktorý som vám predstavila už v minulom príspevku tak teraz aspoň pár fotiek z neho, čo som stihla pofotiť jedno ráno na prechádzke :)


ach ako toto miesto milujem :) len tam bolo strašné blato a ten kameňolom sa moc rozrastá, už by mohli prestať :D 

moji dvaja :)


sériové snímanie odskúšané na Riškovi :D 

Tak toľko by bolo odo mňa, mala som krásne narodeniny, krásne 2 oslavy, krásne darčeky a žijem si prvý dospelý rok :) 

Majte sa krásne, nabudúce! :P 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára