sobota 9. novembra 2013

3 BIG days

Jeden už bol, dva ešte len budú :)

Ahojte na začiatok! :)

Tento príspevok nebude ničím zvláštny skôr iba informačný by som povedala. Názov príspevku asi málokto pochopí, kvôli tej trojke na začiatku. Asi viete, väčšina čo to číta ma pozná, že som mala narodeniny v utorok :)) Príspevok o darčekoch bude, neskôr ešte nebola oslava. Čiže zhrnieme si to, UTOROK - 1st BIG day, NEDEĽA - bude oslava, 2nd BIG day, budúci PIATOK - bude oslava, 3rd BIG day :D
Takže zatiaľ vám prezradím iba jeden darček, pretože ten jednoducho nevydržím tajiť :D



Doteraz som vlastnila, fotila, "pracovala" so zkradlovkou Canon EOS 1000D, no popravde mi už dlhšie v niektorých veciach nevyhovovala a 18tka je 18tka tak som si zaželala tohto nového krásavca, konkrétne 60D. Natáča aj videá a zatiaľ ho vo všetkých smeroch milujem a obdivujem :)) 

No nič o tom potom, nebudem sa rozpisovať o darčekoch ako som hovorila ale samozrejme čo by som robila keby som neskúšala všetky funkcie a tento týždeň sa mu pred objektív dostala aj dúha takže nejaké fotky z nej :)) 



Viac ako 15 minút tu určite nebola, čiže som rada, že som ju vôbec stihla :D Fotky sú také priblíženejšie/detailnejšie nakoľko všade okolo sú potom káble a samý retuš sa mi nechcelo robiť tak som sa snažila aby ich tam bolo len minimálne, prípadne vôbec ;)
A táto fotka dole, je to isté miesto asi o (max) 10 minút neskôr. Proste sa mi to tu menilo, "pod" oknami :) 


a ešte sem dám fotky levanduli, len tak, tiež skúšobne odfotenej :)) 



Toľko random fotiek k dnešnému postu :)) Ešte by som jednu vec spomenula, dovolím si povedať, že veľa z vás pozná Martinus.sk či už kníhkupectvo kamenné alebo internetové a podaktorí hádam viete, že 10+- mesiacov mali akciu so zberateľskými záložkami a ak ste vyzbierali všetky dostali ste tričko :) Aj ja som dostala a tento týždeň som si ho bola prevziať, D-O-K-O-N-A-L-É je :) 



Takže toľko asi k dnešku :) Hovorím, fotky darčekov a všetkého až neskôr nakoľko mám za sebou len prvý veľký deň, žiadna oslava ešte a tak :D Oficiálne to bude až zajtra :P 
Nezostáva mi nič iné iba sa rozlúčiť a hádam, že do "skorého videnia" :P 

a skoro som zabudla, asi celý včerajší večer a dnešok si fičím na tejto pesničke!



:)))) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára