štvrtok 31. októbra 2013

The last morning of October

Po dlhom čase, ahojte! :)

November je síce oficiálne jesenný mesiac no všetci dobre vieme, že to počasie sa pokojne môže radiť aj k začiatočnému zimnému, takže pre mňa je dnešok ako taký posledný jesenný deň. Vidieť to aj vonku, skoro všetko lístie je popadané, stromy takmer nahé a vy už začínate vyťahovať zo skríň teplejšie kabáty či svetre. Ja hlavne svetre, kedže keby sa dá celý rok nosím len tie, ale v lete je to trochu nepraktické :D
Dlho som sa neozvala hlavne kvôli škole, dosť som toho mala a tešila som sa konečne aspoň na týchto 5 dní voľna. Včera som sa na nič nezmohla doobeda len v posteli, síce som vstala už o 7 ale to by som nebola ja :D Dnes tomu nebolo inak, akurát že po rannom skorom vstávaní som bola nútená si ešte s tabletkou ľahnúť naspäť. Čo by to boli za prázdniny bez zdravotných problémov ;)

V októbri som mala plán sa ozvať, konkrétne 18teho pri príležitosti jedných narodenín, lenže trošku som na to zabudla, potom nebol čas, tak prečo to všetko nepostíhať v posledný októbrový deň :D

Mám pre vás hádanku... Ktože mal narodeniny?? :) 


Nie, ja nie... :D 

Ale to čo tu všetko čítate, pozeráte a prežívate so mnou, teda BLOG na ktorý možno sem tam zájdete mal 18teho októbra jeden rôčik :) 

Hlavne vám patrí jedno VEĽKÉÉÉ ĎAKUJEM za to, že ma podporujete a že ste ma podporovali doteraz :) Viem, že by som sa mohla polepšiť a prispievať sem častejšie, ale... Niekedy to nejde :D 

No ale aby sa nepovedali tak nejaká tá štatistika za ten "dlhý" čas :) 


Takýto krásny graf sa nám za ten čas vykreslil a toto boli najčítanejšie príspevky :) 
Pri tomto ste ma potešili lebo na týchto ehm "recenziách" som si dala záležať tak som rada, že sa umiestnili tam kde sú :))

Dúfam, že keď ste tento blog navštívili, aj keď aspoň len raz, tak ste vždy odišli s dobrým pocitom a prečítali/pozreli ste si niečo, čo sa vám páčilo :) Ja som vďačná za každé jedno kliknutie! :))

Takže takúto pusu máte všetci odo mňa :) 


A asi sa už ani nemám o čom rozpisovať, fotiť som dlho nebola, nie je kedy ani čo (už teraz...). Nové nemám tiež nič nakoľko chodím len do školy a domov :D Ale 2 (?) týždne dozadu som bola na jarmoku a pekný kabát som si tam kúpila k vás to zaujíma :D Ohľadom kultúrnych vsuviek aby sa nepovedalo, že žiadne odporúčania odo mňa :D Tak,
Film: The Words
Seriál: Agents of S.H.I.E.L.D.
Kniha: čítam, no nemôžem odporúčať ešte som len na začiatku ale ak veľmi chcete tak si prečítajte niečo od Dominika Dána a na Vianoce si môžete zaželať jeho novú knihu Básnik, ktorá čo nevidieť vychádza :) 

A s týmto sa s vami rozlúčim :) Ešte raz veľmi pekne ďakujem za krásny spoločný rok! ;) 




2 komentáre:

  1. tak tedy gratulujem, že 1 rok :))
    film som videla, je to zaujímavé :) ale tak sto ľudí, sto chutí :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ;)
      Ja si myslím že toto by sa páčilo veľa ľuďom lebo príbeh je pútavý a udrží diváka celý čas v pomykove :)

      Odstrániť