sobota 5. októbra 2013

Autumn time

16:13, nezvyčajný čas na písanie príspevku pre mňa ale musím sa poistiť nakoľko dnes ma môj notebook už dvakrát zradil, nebudem čakať do večera :D

Oficiálne k nám prišla jeseň no počasie, inak povedané stupne na teplomery ohlasujú skorú zimu :/ Všetko začína žltnúť, hnednúť, červenieť či opadávať a my si to môžme pekne vychutnávať pod dekou s teplým čajíkom v ruke! :) To je úvaha čo :D Ale nie náhodou ja mám jeseň rada, aj keď by vážne mohla byť trocha teplejšia... Pretože zimu rada nemám ale teším sa na jar, čo po nej príde :) Neviem ako teda u vás ale tuto ráno už zvykne mrznúť a to len začal október, ach...
No ale dosť rečí, možno na koniec ešte pár... Prichystala som si pre vás prvý jesenný post (dúfam, že budú ešte aspoň minimálne ďalšie 2 :D) fotky sú bohužiaľ len z minulých rokov, pretože tento som sa ešte do skutočnej jesene s foťákom nedostala, takže zatiaľ len takto :)






 stromy stromy stromy stromy,... :D 














Dlho som sa neozvala, viem, no nastali menšie problémy typu, mala som naplánovaný príspevok ohľadom jednej súťaže, ktorej som sa mala zúčastniť no nakoľko som si deň pred ňou podvrtla členok, ležala som doma s vyloženou nohou. Paráda, čo si budeme hovoriť. No a kvôli tomu ma žiadna iná náhrada nenapadla tak som nepísala...  Ale mám naplánované jedno fotenie na peknom mieste, síce ešte neviem kedy ale dúfam, že sa podarí... veď, dám vám vedieť :)
Fotky sú také všelijaké z všelikade, ale aj také príspevky tu budú :D
Nooo a ešte vám sem hodím pár nepublikovaných mojich fotiek z dovolenky asi... šak nech vidíte aj mňa po dlhom čase ;)
úprava EyeEm :P (je to fajn program, niečo na typ instragramu) a keby chcete tu máte môj profil tam :)





Majte sa krásne! :) 



2 komentáre:

  1. Nádherné fotky. Uzasna si. :)
    Máš skvelý blog od teraz ta odoberám dúfam, že si pozrieš môj blog a ak sa ti bude páčiť začneš ho odoberať. :) http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej ďakujem, potešil ma komentár veľmi :))
      a určite zájdem pozrieť aj ja na tvoj ;)

      Odstrániť