piatok 27. decembra 2013

That happiness of giving presents



Fotka pri stromčeku musí byť!! :)
A taká moja typická s retardovaným výrazom a čo :P 
Ach konečne sú prázdniny a ja sem píšem častejšie, tešíte sa? :) síce tu nie je asi nič moc zaujímavé aby moje narcistické rozprávanie o sebe ale nakoľko nikde nie je sneh, nemám čo fotiť, nemajú byť aké fotky, musíte si vystačiť s týmto.. :D 
Príspevok podľa názvu môže znieť, že bude o darčekoch ktoré som rozdala ale nie, bude o tých ktoré som dostala ale aby som vám moc nezmiatla, tak vysvetlím názov.
Neviem či to ide vekom, asi aj, ale posledné 2 roky som na sebe spozorovala, že mám väčšiu radosť z rozdávania ako dostávania (polka si povie pff klamem, ale nie vážne :). Proste sa teším vždy keď dokážem vybrať taký originálny (vážne sa to nestáva skoro nikdy) darček a potom vidieť dotyčného prekvapený výraz :) Ach už aby boli znova Vianoce a to ešte teoreticky ani neskončili :D 
Dobre ale aby som prešla k pointe, darčeky sú tu :)


Krááásny svietnik mám :) a ako cezeň pekne presvietelkuje (dobré slovo ja viem) sviečka tak je to úžasné :)
 voňavý olejček s tyčinkami a ružičkou :) 

 takéto 2 kryty na mobil, oba sú z ebay-u, ak hľadáte kryt na mobil a vážne tuto u nás neviete nájsť jednoznačne odporúčam mrknúť sa sem :) 


 Toto sú konkrétne knihy, ktoré som dostala ja :) Na City of Bones možno spravím recenziu ako porovnanie s filmom, uvidíme :) nakoľko to som začala čítať ako prvé
 tak a tieto dve knihy dostali naši odo mňa, ale Dominika sa chystám čítať ako hneď druhého v poradí nakoľko ocino ho už "zhltol" takže tak :) a aj o tú druhú mám neskôr záujem :)
ak sa vám nechce ich hľadať tak tu máte odkazy :

 teraz také 2 netradičné vecičky na tomto blogu, sada tieňov, 2jitá a ešte aj lesky sú v jendom :) 

 takéto štetce na líčenie na bežné používanie :) 
 a tuto kráááásna krabička na čaje :)) 
 aspoň môžete vidieť, aké pijem :D
poväčine zelené, jeden čierny tam je a zázvorový


Samozrejme ešte bolo pár maličkostí ohľadom oblečenie, peniaze som dostala ešte a ešte jeden veľký darček ktorý vám pofotím v ďalšom príspevku lebo dnes som nejak nestihla a ani vám nepoviem ešte čo to je :P 

Pár slov odo mňa na záver, dnes som si asi tretí(?)krát pozrela film Trance a momentálne si fičím na jeho soundtracku, konkrétne najviac na pesničke 


Samozrejme film odporúčam :)

A myslím, že na dnes odo mňa aj stačilo, vidíme sa o pár dní, hádam s recenziou.. ak nie uvidíme niečo vymyslím! :)

Majte sa krásne ;) 


2 komentáre:

  1. Aha na ňu! A keď jej píšem že čo dostala povie tretinu vecí z toho všetkého :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kto si to má všetko pamätať, tu to máš na kope :D
      A aj tak som ešte pár vecí vynechala :D

      Odstrániť