nedeľa 8. septembra 2013

Travel style

Ahojte! :)

Príspevok bol naplánovaný už na včera, no až dnes som sa k nemu konečne dostala :) U mňa nezvyk pridávať ho takto poobede a nezačať o nejakej 9 večer ho tu písať :D Možno si neviete vysvetliť názov, tak vám ho trocha objasním :) Nedávno som si  do tabletu stiahla aplikáciu EyeEm na úpravu fotiek, keby chcete vedieť ešte používam aplikáciu Pixlr Express, dajú sa v nich robiť fajn vecičky :) EyeEm ma zaujal celkom peknými efektami, tak som si ho stiahla a trochu sa hrala a dostala nápad na jeden foto-špeciál o čom bude aj príspevok :) Spravila som 5 rovnako zameraných koláží a keď uvidíte aspoň jednu mám pocit, že názov už pochopíte ;)






A rozhodla som sa, že podobné príspevky budem robiť častejšie už mám vymyslený aj ďalší, ktorý sa pokúsim zrealizovať tento týždeň a na konci postnúť výsledok, uvidíme ako sa podarí :) 
Inak ako asi každý študent, mám za sebou prvý školský týždeň. Tretí ročník vyzerá ešte horšie ako druhý no hádam lepšie ako ten štvrtý, uvidíme :D Rozvrh nič moc, zajtra som 9 hodín v škole, teším sa :)) 
Nejaké novinky ešte odo mňa, konečne mi prišiel diár na školský rok značky Paperblanks (milujem ich vecičky!) takže tuto ho máte :) 


 Tuto mu prišiel obal na tablet (strašne smrdí novotou :D) ale je krááásny :) 


 A posledná novinka, nové rifle mám :) + ja v okuliaroch, pokiaľ ma nestretávate v škole, tak sa to nevidí často :D 



A ešte som vám chcela oznámiť, že už len pár kliknutí a budem mať prekročených 4000 zhliadnutí!!! Ste úžasní, ďakujem! :*
Toľko odo mňa na dnes, majte sa pekne, krásnu nedeľu! :)
Ozvem sa možno až budúci víkend možno skôr, keď bude o čom ;) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára