sobota 14. septembra 2013

Morning stories

Ahojte! :) 

Tento príspevok by som nazvala jedným z fotoseriálov, ktoré sa na blogu chystám zaviesť. V minulej "časti" :D ste mohli vidieť zkolážované fotky z miest, kde som bola a mojich fotiek. Tentokrát pôjde o niečo trošku iné, nakoľko moje okná v izbe sú otočené tam, kde vychádza slniečko, ráno mi to tu vytvára krásne úkazy :) Preto som sa tento týždeň rozhodla konať a o niečo také sa s vami podeliť. V pondelok ráno som preložila veci z parapety, vyhrnula žalúzie a postavila statív, ktorý bol celý týždeň na tom istom mieste :) A každé ráno Pondelok-Piatok som odfotila oblohu v približne rovnakom čase +-5min. :) Rozmýšľala som, že to potiahnem ešte aj na víkend no nepodarilo sa (problém so vstávaním by nebol, no nebola som doma) takže je len 5 fotiek :) Inak momentálne príspevok píšem s menšou bolesťou hrdla, ktorú sa mi dúfam, do pondelka podarí poraziť, nakoľko už sa teším na 9 hodiniek do školy a nechcela by som ich vynechať :D 
Vopred sa ospravedlňujem za neodstránené káble, retušovať by mi to trvalo dlho, neni času... :D A liezť niekam a zostrihnúť ich sa mi nechcelo :D 

Ale dosť už o blbostiach, páči sa, týždenná práca - výsledky :) 

Pondelok, bolo krásne vidieť už len tú červeň v izbe ako to prerážalo :)


Utorok, no ešte krajšie, čo vám poviem :) 
 Streda, pršalo :((( 
 Štvrtok, také pekné, jednoduché :) 
 a Piatok :) niečo podobne ako vo Štvrtok :) 


Viem, dni v slovenčina sa s veľkým nepíšu, A Č-O! :D určite sú tam nejaké výchylky, no nakoľko som sa dosť bála nechať foťák na statíve bez dozoru (bezo mňa, iný dozor neprijímam :D) tak je to také aké je :) No podľa mňa to aj tak má niečo do seba a môj účel som splnila takže sa teším :)))

Majte sa zatiaľ pekne, idem sa liečiť! :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára