pondelok 2. septembra 2013

Flashback of Summer

Rovnakým názvom som už raz na tomto blogu začínala, no na konci nebolo leto ale zima ak si chcete užiť trošku snehu na fotkách tak nech sa páči :) a ak nie tak čítajte ďalej :P 

Je 2.9. a leto sa nám neoficiálne skončilo, škola začala a počasie tiež nevyzerá, že by ešte vystúpilo nad 25 stupňov... Ale veď mali sme si užiť tie dva mesiace tak sa nesťažujme :D aj keď trocha slniečka by sa ešte hodilo :) No nič, nakoľko je to taká trošku rekapitulácia leta a pri slove Flashback ma napadne jedna konkrétne pesnička pripravila som si pre vás zoznam mnou počúvaným letných songov :) 


Toľko k pesnčkám, cez leto som si užila aj veľa filmových zážitkov, veľmi dobrých filmov podotýkam takže tak zbežne povedané/ukázané :) 


Samozrejme som aj čítala, nedočítala síce všetko ale tiež výber kníh, plus nejaké poviedky na nete :) 


Aj veľa fotila samozrejme :) Tie ukážky z dovolenky a podobe som vám už priniesla v minulých príspevkoch takže tuto len také mobilové čo som našla, poväčšine obloha, lebo často som sa skoro ráno budila a stíhala východ slnka :)) 


 Toto bol konkrétne západ a zaujímavé, že sa dosť podobá východu na poslednej foto :) 



Okrem fotenia oblohy som samozrejme fotila aj ľudí a tuto ukážky z fotenia mojej krááásnej sesternice z dovolenky :) vychutnajte si fotky :)
















Toľko k tomuto a teraz trochu k môjmu ukončeniu leta, inak povedané priebehu dňa 31.8.2013 :)

Možno niektorí, čo sledujete martinus viete, že bol Deň Neprečítaných Kníh :) Ja som bola s kamarátkou v kníhkupectve, dali sme si ľadový čaj a nasledoval program v kine, kde vysielali film The Mortal Instruments - City of Bones, vážny film poviem vám :) A namiesto 9,40 € za 2 lístky sme zaplatili len 6 €, pretože sme mali šťastie na dve baby, čo pred kinom predávali VIP lííístky :) Film bol vážne super, začala som čítať knihu a zistila, že je  5 pokračovaní a nový film má byť už budúci rok!! Takže sa teším :) 

Plus ešte som si stihla nakúpiť pár vecí v ten deň :) Bižutériu prevažne ale aj topánky (tenisky) sa podarili :) 


 ak si pamätáte prsteň z predošléhé postu, tak som k nemu našla náušnice :) 

 a aby sa nepovedalo, moja mini príprava do školy, je toho viac ale toť najkrajšie kúsky :D 

Prajem každému dobrý štart do nového školského roka, hádam sa to mne nejak podarí tam prežiť, aj keď už zajtra si nechcem predstaviť, že tam znova idem, nie nasledujúcich 10 mesiacov... 

Majte sa krásne, takto budem dni odpočítavať! ;) 








2 komentáre:

  1. nádherné bytosti som si pozrela kvôli recenzii, ale men osobne sa to nepáčilo :P jedine konec :) ("lena"), a zbytok si musím porieť! :)
    to bol asi (u mna) posledný východ a západ, ktorý som si pozrela k klude, teraz na to opúť nebude čas! taška (zelená) je krásna :) vecičku, fotky :) a tie náušničky, páni! :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa tam strašne páčil Ethan tak povahovo a jeho "vtípky" :) odporúčam hlavne to "City of Bones" je to vážne super ;)
      tak ja s mojím budením tých východov budem mať ešte dosť, a západy sa dajú pozerať skoro každý deň :)
      a ďakujem, ďakujem! ;)

      Odstrániť