streda 21. augusta 2013

Last Days

Ahojte! :)

Dlho sa neozývam, viem... Keď v posledom čase moc nemám nápady na fotky a písať sem nejaký denník mi teraz nepríde nejaké záživné, pretože sa nič také nedeje :D Tak sa teraz len tak, pár vetami pokúsim zhrnúť posledné dni a pridám nejaké fotky ktoré som schopná pri mojej niekoľkodnínekreativnej chvíľke schopná vytvoriť :D 

Minulý piatok som bola nakupovať, vážne pekné veci som si kúpila, skúšala som aj pofotiť, no moc času som nato nemala, tak aspoň 2 vecičky z tých viacerých sem dám a to prsteň a košieľku :)  





Víkend nič zaujímavé, v dedine sme mali hody, lenže tento rok som sa ich nejak extra nezúčastnila, jedna presedená diskotéka a jazda na kolotoči, inak som spala po unavenej sobote :D v nedeľu som len tak, oddychovala a v pondelok ráno som šla k babke na Zobor za sesternicami :) bolo dobre a mám splnené jedno z predsavzatí na prázdniny, nočné korčuľovanie :)) bolo super! :)

Dnes som prišla domov, nekreatívne sa vybúrila na tejto levanduli







a teraz sa chystám na filmový večer s kamarátkou a máme na pláne film Beautiful Creatures, už som ho videla, je super ale trochu divný koniec to má no aj tak u mňa zabodoval :) Samozrejme pokiaľ nie ste na fantasy veci spojené s láskou, neodporúčam vám :P 

Plus vám sem dám malý bonuštek ;) Na dovolenke som fotila sesternicu, možno jej fotky sem pridám nabudúce veď aj tak moc nápadov o čom písať pokiaľ niečo nepofotím nemám a aspoň to tu niečím vyplním, každopádne nejaké moje fotky z fotenia sú tiež tak nech sa páči :) 

 vážna tvár číslo 1 :P 



 a číslo 2 :P 
 a úsmevík na záver, majte sa!! :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára