sobota 10. augusta 2013

Gifts in gifs

Ahojte! :)

Možno niektorí viete, možno nie, minulú nedeľu by ste v kalendári našli meno Dominika a tento článok bude o darčekoch, ktoré som na meniny dostala :) Vravím si, veď trošku sa vám pochválim a podelím sa tiež o moju radosť ;) Samé prekvapenia som mala! o ničom som nevedela, čo u mňa je dosť nezvyčajné hehe :) 
A názov vám asi napovedá akou formou vám budem tie darčeky ukazovať ;) Nebudem sa rozpisovať čo od koho, ani čokolády vám sem dávať nebudem a kvety už bohužiaľ do dnes nevydržali :D takže začíname :P


 kufrík samotný :) 

 Krásny zápisníček :))
 (handmade by Dominika)

 konečne môžem pretekať s niečím iným ako Crashom, aj keď on je ak tak top, ale táto hra je váážne super


 Tablet môj krásny! :) Ľúbim ho, úžasný je :) 


aj s púzdrom a Tomom Feltonom na obrazovke ;) 


a teraz pár screenshotov z tabletu :) 




tak tri keď chcete :D
a 2 moje fotky na záver ;) z tabletu, je to vážne divné sa s tým fotiť :D
 takto sme vám fotili príspevok ;) 

Aby sa nepovedalo, dostala som ešte taký set, náušničky a prívesok, no fotka nie je, lebo je v oprave a náramok no ten tu tie nie je, pretože som si ho zabudla u kamarátky :D 


5 komentárov:

  1. krásne darčeky :)
    ten zápisník vyzerá zaujímavo!!! :) samozrejme kufrík najlepší (ak nepočítam tablet :D :P )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zápisník nielen vyzerá ale aj je zaujímavý :) strašne som sa z neho tešila, ako aj zo všetkých vecí :)
      a ďakujem ;)

      Odstrániť