streda 31. júla 2013

Sweet home vs. salty Croatia

Ahojte! :) 

Viem, že som sa vrátila už (presne) pred týždňom ale k blogu sa mi nejak nedarilo dostať a keď aj áno, začala som vzhľadom, čo ste si mohli všimnúť, že je iný keď ste ma navštívili/navštevovali už aj predtým :)
Osobne preferujem síce slané veci ale z nadpisu som teraz rada za ten sladučký domov aj keď v pondelok ho znova opúšťam, ale o tom potom :) 



Spomienky už len unášané na vlnách :) Ale dobre bolo, nemôžem sa sťažovať si myslím. 8 hodinová cesta tam aj naspäť prebehla v poriadku, 10 dní som to v tom teple a tej nie-až-tak-slanej-vode-ako-som-si-myslela prežila v okruhu rodiny a nových priateľov :) Taký oddych by som povedala. A moje najčastejšie činnosti?

Tak asi ako vždy:

  • čítala som, aj keď som sa musela brzdiť, kvôli tomu, že moju druhú knihu mi nenápadne ukradla mamina a na 10 dní som mala ja len jednu... Ale zvládla som to! :) 
  • oddychovala som, čo najviac len sa dalo :D ale vážne niekedy som prespala doobedie alebo len tak leňošila v posteli. Aspoň chvíľku ma napĺňal pocit ničnerobenia a nemala som výčitky ako doma :D 
  • fotila som, aj keď nie tak veľa ako som predpokladala ale ja som spokojná, ukážky neskôr :) 
  • a okrem fotenia som aj pózovala! :)
  • prekvapivo som sa aj trošku opaľovala! :D čo ja vážne že nezvyknem, pretože som neustále vo vode, no tu som to mala trochu inak, kedže mi chýbal bazén a neslaná voda :/ ale aj v tom "neskutočne teplom 20 stupňovom mori" sa to dalo vydržať :D 
  • a ďalej veci ako napríklad, že som sa veľa smiala pri sesternici, hrala harty či Activity, chodila po meste, poslala pohľadnicu! :) 

Rozmýšľam, že najskôr vám sem hodím nejaké mobilové fotky :D poväčšine seba, pretože do posledného dňa som bola ja sama možno na 5 fotkách :D 
Myslím, že z týchto fotiek fakt vydedukujete čo som čítala a aké plavky som nosila :D takže k tomu asi nič kecať nebudem :D 




A teraz prichádzajú tie moje najmilšie, Canon-kove :))) 


 keď zbadám kvetinku a mám macro :D 
 môj spoločník na 10 dní, sesternica :) 

 tieto 2 fotky čo nasledujú sú asi moje najväčšie srdcovky z dovolenky :) 



 Zdá sa vám to ako odraz v mori?
Omyl! :D
je to odraz na mramorovom zábradlí z balkóna :) 






 našla som si tam loď! :) 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára