piatok 12. júla 2013

I'm coming, Croatia!


Tak ide sa! Síce až zajtra, ale ide... Tohtoročná dovolenka sa za chvíľku začne a ja len nerada zdvíham zrak a pozerám na ten kufor, ktorý tu leží predo mnou, zavretý... Nie nadlho, zajtra ho plánujem ešte otvoriť a trocha pozmeniť obsah, lepšie povedané všetko si prejsť znova lebo neviem poriadne ani čo som tam dala a je neobvykle plný a toho sa desím... Dnes som si znova a raz prešla tou "baliacou depresiou" no už ju odháňam nech tu pri mne furt nesedí :)
Preto som sa rozhodla aj pre príspevok. Veď rozlúčiť sa na 10 dní nejako s vami musím, tak aspoň touto cestou :)



Rozmýšľala som o čom ho spravím, a potom mi prišlo také vhodné ukázať vám pár vecí, lepšie povedané mojich takých letných outfit-ov, ktoré rada v lete nosím... nie je ich veľa len pár nebudem vás tu zaťažovať s mojou celou skriňou :D
A ešte by som vám predstavila veci, ktoré na dovolenke u mňa nesmú chýbať :)

A aby sa nepovedalo, hen počúvajte túto super vec! :)

A teraz si môžete pozrieť čo budem nosiť na dovolenke :) Nie je to nič moc, neni som ten typ, čo sleduje módne trendy len sa obliekam podľa toho čo sa mi páči ;) ak sa niekomu nepáči, ná nech! :D 


 lebo aj na noc treba myslieť a to tričko milujem, aj keď je pánske :)








a teraz jeden bonus, veci ktoré na dovolenke fakt nutne potrebujem a nikdy ich nezabudnem :) 
tohtoročná edícia: 


Denník na zapísanie všetkého potrebného.... Skoro nikdy na to nemám čas ale beriem ho vždy, cítila by som sa bez neho taká, že som niečo zabudla :D
Dve knihy... Musia byť dve, od istého času, čo som prečítala jednu a nevedela, čo robiť :D
Canon-ko môj, samozrejmosť :)))

Neviem čo viac písať... asi nič :D Jedine to, že keď prídem pravdepodobne sa bude meniť vzhľad, nepáči sa mi to tu :D Ale to sme my ženy, nikdy nie spokojné :)

No nič posielam pusinky, pozdravy, hocičo čo chcete takto asi budem vyzerať po väčšinu času "dovolenky" :P 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára