streda 3. júla 2013

On the road


22:00 a ja sa rozhodnem pridať príspevok prečo nie... Potom 22:00 bolo keď som ho začala písať a verím si, že s ním skončím ešte dnes :D

Čo vám poviem, možno si z názvu myslíte, že niekde cestujem, ešte nie... taký príspevok bude budúci týždeň možno až neskôr. Keby chcete vedieť chystám sa na 10 dní do Chorvátska a odchádzam 14. júla. Je dosť pravdepodobné že odvtedy na tých 10 dní žiaden post nepribudni kedže cez mobil radšej nie ako áno a notebook si tam neberiem... Ale berte to tak, potom budete zahltení fotkami a fotkami a fotkami :)
Dnešný deň, konkrétne tretí s víkendom piaty deň voľna hodnotím v celku pozitívne ale až od nejakého času obeda... Hneď ráno ma dorazil čas na hodinách ktorý ukazoval 5:42 a odvtedy som už nezaspala... Takže ránko pekné... To je dôsledok toho, že som šla spať o jedenástej a nie o pol druhej... Tešila som sa, čo vám poviem takže dnes sa tu držím znova dlho nech mám aspoň ráno krajšie :D
Inak čo sa udielo dnes, musím vám zreferovať že som objavila jednu úžasnú a neskutočne inšpiratívnu blogerku s rovnakým menom ako mám ja (naschvál je to celý odkaz) Pozerala som si veľa jej článkov, fotiek, pridala do odberov proste všetko :) Fakt sa stala asi takým mojím blogovacím vzorom...
Neverím, že sa rozpisujem a ešte som sa nedostala k pointe článku, proste ja ... Dám vám sem ďalšiu pesničku, ktorú teraz počúvam a tiež sa mi zapáčila :D


Dobre a teraz sa ide k pointe... Názov článku, idem vám sem s pár fotkami referovať moje také najkrajšie pobyty v zahraničí... Dám sem len 2 lebo z nich mám asi najviac fotiek a okolité krajiny typu Maďarsko či Rakúsko poznáte... Nikdy som nebola v Česku za iným smerom len tým, že sme tade prechádzali autobusom. Vyčítam si to a veľmi... Musím to už dohnať...



Začínam mojou najväčšou srdcovkou, kde by som si v pohode odišla aj na celý život, Londýnom...

Bola som tam na prelome mája/júna v roku 2011. Najnezabudnuteľnejšie (aké dlhé slovo) 3 dni v tomto úžasnom meste. Nechcem vám tu rozprávať čo všetko som videla, dám fotky, veď každý asi poznáte tie klasické atrakcie v Londýne... Vopred sa ospravedlňujem za hroznú úpravu na niektorých, bola som mladá a neskúsená :D 


















(malinký oddeľovač na spestrenie :D)


Tak a dostávame sa k druhému výletu v tomto poste a to je výlet do Talianska... Bola som tam minulý rok v apríli. Stihla som si navštíviť Florenciu, Vatikán a  Rím :) Celkom pekné podľa mňa :) A znova fotky fotky :)


















 prvýkrát som videla čajku :D a čo... :D 


To by bolo odo mňa asi všetko, teraz pridám takú jednu fotku na rozlúčenie :) Som to ja len troška iná ako ste zvyknutý, bez očí nech vynikajú pery a nápis ;) 


A inak koniec príspevku ohlasujem o 23:25 :D 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára