pondelok 1. júla 2013

Goodbye June, Hello July



Tak oficiálne sa pre mňa začali prázdniny :) Strašne som sa na ne tešila, pretože už mi dosť zo školy prepínalo a prestávala som to zvládať tie posledné dni pri zaokrúhľovaní... Je pravda, že voľno som mala už týždeň dozadu no aj tak teraz je tu už to obdobie kedy si môžem na 2 mesiaci vypnúť ranný budík :) Nepovedala by som, že mám prázdniny naplánované len viem, čo by som chcela robiť. Ideálne letné aktivity pre mňa sú veľa-veľa-veľa čítania/fotenia/korčuľovania/pozerania filmov/kúpania a možno ešte pár drobností ale tento zoznam vystihuje to najpodstatnejšie :)

Zatiaľ (ten jeden deň + víkend čo som doma) som si splnila tri z toho :) Keby chcete vedieť čítam, resp. dočítavam, knihu Harry Potter and the Chamber of Secrets  a včera som si bola užiť jeden super film v kine s názvom Now you see me. Oplatí sa určite, ak sa vám nechce ísť do kina určite si ho stiahnite, fakt som neľutovala :)

Teraz by som trochu odbočila ale len na moment a odporučila vám jednu úúúúžasnú pesničku, ktorú už asi 5 dní v kuse počúvam :) Možno poznáte originál možno nie, mne osobne sa tento cover páči viacej :)


Môžete si ju pustiť a počúvať pri prezeraní fotiek, ktoré budú nasledovať :) Teraz tu bude fakt mix, kedže som fotila ale dlho nič sme nepridávala :D Takže všetci vieme že u nás bolo 23. júna vidieť "gigantický" Mesiac :D u mňa sa objavil až nejak okolo desiatej večer a bola som si ho odfotiť na strechu iba preto aby som zistila, že vyzerá úplne obyčajne. Netvrdím, že v ten deň väčší nebol, lenže u mňa to nejak vidieť nebolo :D 

 toto je prosím pekne fotka oblohy fotená v noci, za tmy o cca pol jedenástej :P
(viem, nevyzerá to tak :D )


Toľko k mesiacu teraz taká malinká prírodná vsuvka mojej vnútornej záhradky ;)


ako vidíte 2 orchidei, kaktus a levanduľa :)
takže aby sa nepovedalo, fotky levanduli :




Teraz zase skočím na jednu fotku mierne odveci s mojím okom :D názov fotky na deviantarte "I can see your soul" 

Takže zhrnutie predošlých dní by bolo a teraz ako vždy na záver pridávam svoju fotku s rozlúčením :) Dnes trochu inak, fotiek bude viac ;)








Vyškerená na záver :D
Majte sa pekne!! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára