streda 19. júna 2013

Summer time has begun! :)

Áno, áno, áno!! Konečne je to tu, leto, prázdniny a hlavne, žiadna škola :)

Dnes mi oficiálne skončilo všetko uzatváranie známok aj keď do piatka sa mám tváriť, že ešte na hodinách dávam pozor... Určiteee :D
Neviem čo všetko sa presne udialo od posledného postu ale mám pár noviniek, či už z nákupov alebo inak...  Fakt v poslednom čase som nadobudla veľa nových vecí :D ale to zato, že som ich potrebovala už dlhšie a spojilo sa to s potrebami na leto, takže sa to nejak zbúchalo naraz a teraz som si všetko pokupovala...
Rozkecávať sa nemám moc o čom, možno akurát tak, že budem mať v celku pekné vysvedčenie, 4 dvoječky, komu lepšie na gympli :)
Pridám vám sem pár fotiek vecí, čo mám pofotených lebo na niektoré čo som si objednala, ešte stále čakám :) 
Ale ešte predtým, minule večer som sa vybrala so zrkadlovkou von a trošku som sa vybláznila na tejto kvetinke a mravčekovi, takže pár ukážok ;)











A teraz už môžeme prejsť k veciam, čo som si kúpila ;) 

 Túto tašku som dostala do daru od maminky, pretože už jednu takúto mám no chcela som v inej farbe lebo zelenú bohužiaľ nemám k čomu nosiť :/ a tak som dostala takúto krááásnu hnedú :) 
 a túto som si kúpila sama v Humanicu, včera... Bola zlacnená z neviem koľko na 30 :D 
 A tieeto tri fotky vznikli len kvôli/vďaka rúžu čo mám na perááách ;) Strašne dlho som chcela nejaký červený a dnes som si ho aj dopriala :) 



Čo viac dodať ľudia, užite si prázdniny a dúfam, že sa môžete tešiť na veeeľa ďalších príspevkov :) 

2 komentáre:

  1. Na kvetinke si sa teda poriadne vybláznila to musím uznať :D! S akým je to prosím ťa objektívom? :) Ak by som vedela niečo podobné zohnať na Nikon, tak to chcem :D
    Kabelky vyzerajú krásne, páči sa mi hlavne tá prvá a červená ti fakt pristane! :) Som rada že som sem zašla, fotíš úžasne. Idem kuknúť ešte ďalšie príspevky! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej vďaka za tento komentár, strašne si ma potešila :) Ja som tvoj blog/yt kanál objavila asi pred týždňom a fakt klobúk dole ;)
      tieto sú konkrétne s macro objektívom "canon ef-s 60mm f 2.8" :)
      aj ja som rada, že si sem zašla a dúfam, že nie naposledy :)

      Odstrániť