streda 15. mája 2013

A lot of things to talk about

Ani neviem, kde začať. Možno pozdravom?

Ahojte! :)

Bola som odmlčaná na trošku dlhšiu dobu ale všetko má svoje dôvody. Hlavne škola a druhé bolo, že v nedeľu som sa vrátila z Francúzska. :) Takže aj o tom bude dnes reč, no aby som tu nehovorila len o tom, pridám ešte príspevok aj samostatný :) Keď budem mať samozrejme potriedené fotky, a je ich bohate veľa, tak potom sa sem dostane aj niečo viac.

Hmm v prvom rade, kde začať. Možno s novou kúpeľňou! Ktorá je už konečne hotová a som za ňu strašne rada :)
Takže tadááá chválim sa fotečkou :) 


Ďalej som veľa fotila, písala a bohviečo všeličo robila :D Bohužial ja, nakoľko som veľmi veľký sklerotik, si na všetko nepamätám takže vám tu spravím taký mix foto z viacerých dní :)

 Púpava, zelená sa mi nepáčila tak som ju trocha divne upravila :D Ale mne sa páči... Dokonca sa mi k tomu hodí aj ten šum, vyzerá to tak staro :) 


 orgovánik :) 
 toto je tiež jedna divná fotka, no dnes sme v škole brali Andyho Warhola tak sa nečudujte :D 
 A ani toto nie je ničím zvláštne len také, na pohodu :) 

Teraz samozrejme znova prichádza jeden tip, odporúčanie alebo ak chcete minirecenzia :) 
Kto nevidel môže ľutovať, tento film ma za posledný pol rok, možno až rok úplne uchvátil a nadchol. Ale presne to som čakala. A aby ste vedeli načo konkrétne narážam možno vám napovie táto fotka :) 


Môžem vynachváliť či už hercov ich výkony rovnako ako dej so zápletkou :) Premyslené do detailov, čo som počula ľudia sa sťažovali, že to bolo dlhé (129 min) mne osobne sa na tohto chlapíka nevadí pozerať ani 4 hodiny :D 

Ak ste natom neboli, film vám určite odporúčam priam prikazujem, ak si to môžem dovoliť, pozrieť :D Je to aj napívané, aj je tam dosť akčných scén a ako vždy, je sa aj na čom smiať :D A koniec... Nebudem prezrádzať, ale proste stojí zato a donúti vás začať premýšľať čo a ako ďalej. Takže pre mňa fakt fakt fakt vysoká latka od Marvelu :) 

A keď uvažujem, okrem Paríža, je to všetko a ten pribudne nabudúce, takže je to všetko. Prajem pekný večer a fandíme našim aby som nezabudla!!! :) 

Lúčiaca sa fotka so zdvihnutým obočím :*
 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára