nedeľa 28. apríla 2013

Life, Spring, Gifs

Ahojte! :)

Prevažne o týchto troch veciach bude teraz tento článok. Asi by som začala hneď prvým a to Life, kedže za posledné dni som toho moc nenapísala skúsim to sem zhrnúť :) Sami dobre viete, že od Pondelka do Piatka bola škola, takže tam toho asi moc nenarozprávam. Akurát, že tento týždeň som si napísala prvý ročníkový test z Geo, poviem pravdu, bol ťažký a ďalší zo Slovenčiny ma ešte len čaká... Ale zvládneme! :)
V piatok som mala v pláne ísť nakupovať, pretože kamarátka ma o týždeň narodeniny, plus aj ja som potrebovala pár vecí no znova a zas ma zradil môj zdravotný stav. Slepé črevo, či pečeň ktovie čo to bolo tentokrát. Som ale rada, že mi to prešlo.
Nakupovanie som preto presunula na sobotu, čiže na včera. Darček som kúpila a sebe tiež jedny slnečné okuliare. Foto možno nabudúce v nich :) a zahájila som mojito sezóny 2013 ako inak ako s mojitkom tentokrát melónovým :)
Na fotke som so sesternicou, ktorej ďakujem, že bola ochotná so mnou ísť ;)


Ešte tak k tomuto obdobiu by som vám chcela odporučiť 2 knižky, ktoré som stihla prečítať. 
Jedna sa volá Finále od Beccy Fitzpatrickovej a je to posledný, štvrtý diel jej série Zavrhnutý. Je to o padlých anjeloch, archanjeloch, nefilimoch a jednej "obyčajnej" dievčine, ktorá ich svet spozná :) Koniec bol úžasný pre mňa.. Ako aj celá séria, vôbec mi netrvalo dlho to prečítať a autorka dokázala vždy prekvapiť, rozhodne odporúčam. :)
A druhá kniha ktorá má u mňa veľké + je Projekt Hádes, ktorý som už na blogu raz spomínala. Výhodná kúpa za 2 € aj si pamätáte :) A to som zistila, že bola omnoho výhodnejšia keď som dočítala poslednú stránku :) Dejovo sa to odohráva s veľmi podobnými "bytosťami" no je tam viacej akcia a pútavosti by som povedala :) Rozhodne pokiaľ neviete po čom máte siahnuť a máte 2-3 dni voľna zaobstarajte si ju :) 

Hmhmhmmm a ešte jedno odporúčanie vám dám, konkrétne pre tých, čo moc radi nečítajú. Bude to film, ktorý som pozerala predvčerom a fakt ma dostal. Možno ste už počuli o novom boom-e, filme Hostiteľ no možno vás odrádza fakt, že je natočený podľa knihy Stephenie Meyer, ktorá je tiež autorkou Twilight ságy. No poviem vám pravdu, nemajte predsudky a pozrite si to! :) Je to fakt krásny film, ktorý nemá absolutne nič spoločne s Twilightom. O tomto vám nechcem kecať, najlepšie je, keď si to pozriete bez toho, aby ste vedeli predtým o čo ide :) 

A teraz by sme sa mohli presunúť do súčasného dňa. Znova som sa trochu obšmietala v kuchyni a výsledok vyzeral asi takto :) 
3vrstvová smotanová torta so šľahačkou posypaná Grankom :)
Hádam by vás fotky neodradila, lebo chuť má podľa mňa celkom dobrú :D 


A nakoľko je dnes nedeľa a mne sa samozrejme nechcelo učiť tak som si po dvore behala s fotiačikom a fotila všéééétko čo som videla :D 













Tak to by sme mali pravidelný dávku mojich záberov :D Určite sa k nim vyjadrite ak sa vám páčia a aj ak nie, rady prijmem s radosťou :) 
Ešte som vám chcela hovoriť aj o novej kúpeľni, lenže dokončená nie je, takže nabudúce už hádam aj fotky a "recenzia" :D v poslednej dobe to slovo používam dosť často :D 

No a teraz trochu zábavy vám na záver, pretože na stránke Refresher majú úžasné články všakovakých žánrov no pre mňa je tam TOP články so smiešnymi gifkami :D Pár ukážok na pekný večer :)

















Zvieratá sú proste top čo vám k tomu poviem :D 

A to by bolo asi aj všetko, dnes len suché rozlúčenie bez fotky! :)
Papa, pekný zvyšok nedele! :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára