sobota 20. apríla 2013

Photography night in the town

Hello, readers! ;) 

Ako ste strávili tento týždeň? U mňa bol trochu hektický, kedže v škole nás každý deň naháňali písomkami a tak. Mala som čo robiť proste. Akurát piatok (doobeda) som mala taký voľnejší, ráno som si na prvej hodine napísala písomku z matiky (nič moc poviem vám :D) a potom sme išli celá trieda na Gardéniu kde som si, priznám sa, nepozrela ani jednu rastlinku, pretože sme si boli sadnúť na kofolu a tam sme pobudli počas celého nášho rozchodu. Celkom sa taký sediaci oddych aj hodil, pretože hneď potom sme obehali doslova celé mesto. Keď som prišla domov mala som chuť, si vyložiť nohy a zavrieť oči, no nakoľko som sa chystala ešte znova preč, taký luxus som si nemohla dovoliť :( .

Ale som rada, že už nám pomalinky ide to letné, zakamuflované ako jarné, počasie ;) Preto som sa aj dnes odhodlala upratať si skriňu a pridať do nej letné veci z krabíc. A malá ukážka kvitnúcej magnólie z nášho dvora, nabudúce už pridám aj rozkvitnutú :) 


No a teraz niečo k piatku poobede respektíve k večeru. Bola som zavolaná fotiť na akciu zvanú nočná hra. Organizujú to skauti medzi nimi aj moja spolužiačka a ďalšia, Kamilka fotila tiež. Takže sme si spravili fotografickú noc v meste :)
Čo vám poviem, prvýkrát som mala so sebou vonku blesk, ktorý som nemala kedy ani kde odskúšať takže to bola premiéra. Sú aj vydarené fotky ale tiež je aj dosť nepodarkov... Proste mám sa s tým ešte čo učiť a aj budem! :) Nech toto nie je posledná takáto akcia na ktorej som mohla byť ako ehm... fotograf :D 
Samozerejme sa s vami podelím o pár fotiek, no nie priamo z akcie ale niečo ako Behind the scenes :D Proste ja, Kamilka a moje nudiace sa výtvory na námestí :) niektoré foto by Kami :) 

neviem prečo, proste ma toto fascinovalo :D 





 keď si vymieňame foťáčiky :D 
 nefúkalo :D 


 foto ala upírsky zub :D 

 samé portréty s Canon-kom :) ale tento naj pre mňa :) 
 snažila som sa netváriť unavene :D 
 Kamilkaaa krásna :) 
 a finite ende so svietiacou paličkou, s ktorou sme sa hrali a kreslili po sebe :D
Nie, z toho fotky nie sú :D 


Toľko k môjmu včerajšku. Došli sme ku Kamilke úplne zabité, keby môžem hneď sa hodím do postele. A teraz so aj plánujem spraviť, nakoľko som doma od cca 2 poobede no upratovala som si izbu a všetko čo bolo treba :) Nabudúce sa môžete tešiť na post s novou kúpeľnou (hádam) a s kvetinkami či možným prekvapením ;) 

Majte sa tu, idem dospávať! :*



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára