štvrtok 11. apríla 2013

Unique

Ahojte!! :)

Názov príspevku som sa dlho rozhodovala aký dám. Tak som si povedala, že to, čo vám budem prvé opisovať rozhodne :) Z názvu vidíte, že to bude niečo netypické, unikátne a neviem ešte koľko synoným by som mohla hovoriť. Asi cca pred týždňom som si na Shirtinator-i objednala mnou vytvorené 2 tričká :) Včera mi prišli a úplne ich milujem. Tu sú:



Dokonalé nie? :) 
Ak náhodou nechápete to prvé, doporučujem pozrieť si tento rozhovor s Tomom Feltonom (Draco Malfoy)



Fakt sa na tom dá aj zasmiať ak viete aspoň trochu po anglicky :) 

Tak to je môj darček pre dobrý pocit číslo jedna, druhý mi príde zajtra v pohode jednej knihy a DVD :) O tom potom cez víkend :) 

Teraz vám sem ešte chcem dať pár fotiek, prekvapivo mňa :) V utorok sme mali v škole branné, teda ja som nebola namiesto toho som zašla k spolužiačke len tak oddýchnuť si. Spravili sme si také pekné skoro nič nerobiace doobedie :) Poprosila som ju, či by mi nemohla spraviť pár fotiek, pretože sociálna sieť FB už niečo nové potrebovala a tu sú výsledky :) Aby som nezabudla, fotky zhotovila Kamilka :)








Modelka zo mňa nebola, nie je a ani nebude a prosím neberte to ani nejak ako módne fotky :)
Sú to len také pre radosť ;)

Už ani neviem čo by som vám napísala. Na zajtra do školy nič nemám preto som sa rozhodla, že sa o niečo podelím s vami :) Cez víkend sa vám sem možno ešte ozvem. 
Zatiaľ Adios ! :) 



2 komentáre: