sobota 30. marca 2013

Thanks! ♥

Ahojte! :) :)

Takže názov. Blog pred pár dňami dosiahol 1000+ zhliadnutí, tak sa vám chcem veľmi pekne poďakovať :)


Dnes som myslela, že už ani príspevok nenapíšem. Veď je sobota a ja som sa zase pustila do upratovania, dokonca trošku väčšieho :D Ešte ani nemám úplne hotové ale povedala som si, že to dorobím zajtra lebo som bola fakt hotová. Potom som sa na chvíľku ľahla, prešlo 5 minút a normálne mi bolo aj lepšie :) Tak som sa rozhodla, že sa s vami o niečo málo podelím. Ako inak sviatkujete? :)

Ja asi takto: 
:D 


Dúfam, že kým skončia prázdniny ten sneh sa roztopí a už ho tu viac nebude... Veď je predsa jar, to už by som radšej aj dážď prijala.
Dnes som okrem upratovania bola aj v meste. Maminu sme zaviezli ku kaderníčke a s ocinom sme šli nakúpiť a potom do kaviarne. Samozrejme bolo pred obedom a na mňa zo stola pokukoval taký zaujímavý mini jedálny lístoček tak som neodolala :)



A jak dobre mi bolo :)))

A musím sa pochváliť ešte dvoma vecami!! Trošku som si zreorganizovala lepšie povedané utrela prach z mojej skromnej knižnice :) 

Zhora polica s knihami Dominika Dána, potom všelijaký mix, Harry Potter a nakoniec druhý mix :) 

Mala som aj viacej kníh, strašne veľa rozprávok ale väčšina skončila u babky alebo u mladšej sesternici :) Ale ešte mám 4 vonku rozčítané, čo som si povedala, že cez prázdniny si počítam :) No vidím to tak na jednu max 2 zo všetkých :D 
Tu sú :) 

Fifty shades nie je moja, ale kamarátkina :)

A druhá vec, ktorou sa chcem pochváliť je môj včerajší + predvčerajší výtvor :D Nie, že by to bola robota na 2 dni, nerobila som to v kuse len jeden deň som si vytlačila a nastrihala fotky a druhý som nalepila a tu je výsledok :) 


Dosť sa mi to páči, lenže najväčším problémom je, že to nemám kam dať :/ na niečo takéto tvarované v izbe fakt nemám miesto :/ Tak už to len presúvam, zo stola, pri postel a na striedačku :D 

Neviem čo ešte odo mňa na dnes. Asi všetko. Plus malý mňa špeciál :D Nakoľko ste takí zlatí, že ste spolu klikni toľko krát na môj blog, poďakovanie v podobe animácií :) 

Pusinky na poďakovanie :* 
Také moje typické vyplazovanie jazyka ;P
A úsmevík na záver :)

Takže papa! :* 






6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. je je :)
      neprivlastnila som si ho, neboj :D
      aj tak by som to pred tebou potom neutajila :D

      Odstrániť
  2. takú vitrínu si musím zadovážiť aj ja

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ale ja uz mam praveze zariadene, a asi nemam kde dat dalsiu skrinu.. ale strasne sa mi paci jak to tam mas naaranzovane (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aha tak ty toho máš toľko veľa? :)
      no ja poznám všelijaké ukladacie priestory na knihy, čo môže byť aj iným kusom nábytka ako skriňa :) Prípadne si sprav miesto inde, knihy majú prednosť :D
      A ďakujem, na tom si dávam záležať ;)

      Odstrániť