sobota 23. marca 2013

After 100 years...

Peknú končiacu sa sobotu a začínajúcu sa nedeľu prajem! :)

Názov príspevku by znel síce lepšie v slovenčine, ale kedže už mám zvykom názvy písať v angličtine tak budiš :) Názov som zvolila preto lebo dnes som si xkrát povedala vetu, ktorá začína po 100 rokoch to a toto :) Určite všetci poznáte keď spravíte niečo čo ste už dlho nespravili :) Napríklad prvou vecou bolo to, že som si po 100 rokoch vyžehlila vlasy :D
Takže pozdravte Legolasa :) To prirovnanie vymyslela kamarátka, keď ma zbadala :D



Taký nezvyk hneď na začiatku vidieť moje fotky :D Ale čo už poďme teda na iné :) 
Ďalšie veci čo som po sto rokoch spravila bolo napríklad, že som bola v GATE... Pred 3 rokmi to bol obchod s každotýždenným navštevovaním a teraz ani keď idem okolo sa doň nepozriem :D Ach kde sú tie časy, keď som nakupovala len v 2 obchodoch, GATE a NEW YORKER :) preč preč :)

Tento týždeň išiel tak rýchlo by sa dalo povedať a produktívny začal byť až na konci :D Včera som si dohnala pár známok v škole a po skončení tých "krásnych" 8 hodín presedených v lavici som išla s pár ľuďmi trochu von do mesta :) Večer som prišla celá unavená a zaľahla do postele a spala som až prekvapivo dlho :) 

Dnes som bola na nákupoch ale ešte pred tým vám sem hodín 1 pesničku. Konkrétne od 30 seconds to Mars :) Je to ich nový song myslím, že po 2-3 rokoch nie som si istá presne :) Ale nesklamali aspoň mňa :) 


No a teraz vás už nezdržujem a prejdem k sobotňajším nákupom, s ktorými som nad mieru spokojná :) Nemyslím si, že sa stane zvykom, že keď si niečo kúpim to sem vždy dám ale teraz proste musím :) Ale akože ak by ste o to mali záujem alebo o čokoľvek čo by sem mohlo pribudnúť, stačí pridať komentár ja si ho rada prečítam :) 

No vec prvá, kúpila som si tú najúúúúúžasnejšiu peňaženku na svete :)

Je zo SIXU a stála síce 13 € ale som si povedala, že za ňu to dám a veď Žijeme len raz! :P 
Ale to bola proste láska na prvý pohľad:) 

Potom som zavítala do obchodu Panta Rhei a našla policu so 70% zľavami, inak povedané všetky vyložené knihy za 2 evrá :) No nenájdi si tam niečo. A aj som našla:


Ak si chcete prečítať obsah, vygooglite si, nebudem tu s tým spamovať ;) 

A do tretice všetko dobré a zakončíme to touto nádhernou sukňou z ORSAY


O zrkadlo sa neviem fotiť, som si toho vedomá, takže prosím brať nato ohľad ;) 

Toľko k mojim nákupom, neviem čo by som vám k tomu ešte mala povedať, keby chcete vedieť kľudne sa pýtajte :) Ale ešte vám poviem v akej úžasnej kabelke budem nosiť tú úžasnú peňaženku. 

Tadááá :)



Podľa mňa je úplne dokonalá vlastním ju už asi dva týždne a dostala som ju do daru :) 

Troška krátky príspevok ohľadom rozkecávania, ale šak čo vám tu budem hovoriť o 22:57 , fotky hádam postačia :) Dnes moje fotka na záver nebude, keď ma chcete vidieť trošku hore vyššie ;) 

Tak len také suché rozlúčenie :) 
Majte sa, dobrú noc! :* 




2 komentáre:

  1. ta kabelka je suprová )) a ten song taky ;)

    budu moc ráda, když se zúčastníš gieaway u nás na blogu )): http://dienosaur.blogspot.cz/2013/03/giveaway-and-illlnes.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem som rada, že sa páči ;)
      a určite sa zapojím :)

      Odstrániť