sobota 16. marca 2013

Saturday routines

Ahojte! :)

V prvom rade prajem pekný víkend každému :) U mňa je trocha predĺžený, pretože včera mi nebolo dobre, zistila som, že tam kde majú ostatní slepé črevo mám ja pečeň takže 2mesačné podozrenie zápalu slepého čreva sa týmto ruší :D Plus cesty boli hrozné, ale to všade, ja viem :D 

Ale piatok bol len taký deň, že aby sa nepovedalo. Nič som dokopy nespravila možno trocha poupratovala ale fakt len trocha a poobedie som strávila pozeraním seriálov za sebou, v posteli :D Veď inokedy ani na telku nemám čas :P 

A dnes bola maminka doma, tak sme si spravili taký upratovací deň. Plus ideme prerábať kúpeľňu tak s tým máme kopu starostí... Samé kartóny na chodbe, ale aspoň je už upratané :) Už len čakať kedy prídu robotníci a kúpeľňa bude na svete, samozrejme si prejde tou všetkou špinou všade, okupovanie kúpeľní iných ľudí, no to patrí k tomu :) Aj tak sa teším a už som zvedavá ako to bude všetko vyzerať :) 

A aby som nezabudla pri upratovaní sme našli môj starý prsteň, je fakt krásny sú to dvaja delfínikovia :) 


Inak dnes som zas "varila" :D Tým chcem povedať, že som si pred chvíľou nakrájala 3 druhy ovocia a celé to zjedla :D Ale bolo to dokonalé, konečne ide jar a bude sa jesť ovocie :) nech sa páči malá ukážka :)


Teraz tak rozmýšľam, čo s večerom, o 7 príde ocino a ideme si znova pozrieť najnovšiu časť Once Upon a Time :) A potom buď nejaký film alebo siahnem po tejto knihe, ktorá tu na mňa pokukuje z mojej tlačiarne ;) Určite dôverne poznáte :P 


Toľko na dnes odo mňa :) Chcela som sa aj učiť, ale... Sobota ak má byť sobotou tak bez školy ;)
Bye, bye! ;P  






1 komentár: