sobota 9. marca 2013

movie Friday, strawberry Saturday ♥

Hi readers! :)

Začnem piatkom bola som u kamošky, Kamily, ktorá je zároveň tiež blogerka, takže ju určite navštívte :P A spravili sme si taký filmový deň :) Mali sme v pláne, teda ja som mala :D, 4 filmy no uvedomili sme si, že časovo by nám to nevychádzalo tak sme si pozreli len 3. Ale aj tie stáli zato, v našom zozname sa nachádzali: Hotel Transylvania, najnovšia bondovka Skyfall a aby sme zakotvili trošku do histórie a smiali sa na každom slove v scenári tak sme si pozreli Pacha hybského zbojníka :) Toľko k našim filmom a rozhodla som sa, že sem pridám z každého jednu takú dobrú scénku, ak ste ešte nevideli, aby ste si mali prečo pozrieť a ak ste videli, môžete zaspomínať :)

Takže nambr van Hotel Transylvania : 


Ujo Dracula má super hlas, musí sa uznať :P 
Nambr tú Skyfall :


Proste Q, k tomu sa netreba vyjadrovať ak ste videli, viete, že je to pán ak nie, pozrite si! ;) 

A do tretice všetko dobré takže,

Nambr trí : 


Film nemá chybu, stará dobrá klasika :) 

No toľko odo mňa so spamovaním filmami a teraz poďme ďalej :) 
Včera tu lialo ako besné a aj preto, kým som si prešla od jedného OC k druhému tak som zmokla jak nikdy a na vlasoch sa to opäť prejavilo. Menší baranček bol zo mňa :) Bola som kúpiť lístky do kina na nedeľu na film Janko a Marienka, nie trailer vám sem už nedám :D Keď chcete vygúglite si ;) 

To by bol včerajsok :) Dnešok je lepší hlavne tým, že som vstala neskôr pre mňa netypicky neskôr o 8:aj niečo :D Ale aspoň som mala pekné ráno :) Keď som vyprevádzala našich do práce tak som si hneď so sebou von zobrala fotiačik a odfotila si rannú rosu :)

2 ukážky: 



Stačí, nie? :D 

Dnes som sa začala učiť dielko na pondelňajší Hviezdoslavov Kubín, kde budem prvýkrát v živote. Našťastie som mala možnosť slobodného výberu, čo som sa aj čudovala. No takže tu máte ukážku čo budem recitovať :)

 
Určite to všetci dôverne poznáte :)
(Ak nie, je to z Harryho Pottera)

Tak aj pritom som strávila dnešok aj keď dokonale to ešte neviem, ale postúpiť ani nič také sa nechystám. Odrecitujem si túto krásnu vec, usmejem sa a odídem :) Dokonalý pondelok :P 

No a dostávame sa k večeru a k času 20:53, kedy píšem túto vetu :) Čo s načatým večerom? :) Ja program mám, napapala som sa jahôdok (už chápete druhú časť nadpisu) a prečo sa s vami nepodeliť o tú krásnu, ktorá už bohužial nie je :D 



Tak to by bolo odo mňa asi všetko :) Príspevok mám, môžem si ísť spokojne pozrieť najnovšiu časť seriálu Once Upon a Time a prežiť pekný koniec večera :)

Majte sa :* 





3 komentáre:

  1. na jáá, to som ja! :D :D
    k prvému filmu možem len povedať: blee ble bleee :D
    k druhému jedine: bloody "whatever"
    a k tretiemu: ha, nepravda. na konci sveta je voda a za tou vodou je ešte jedna voda a za tou druhou vodou je ešte tretia voda. a až za tou treťou vodou.. je ten plot, čo si ty spomínal :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bloody!!!! :D najpoužívanejšie slovo vo filme :D
      celá pracovňa vám vybuchla ale ten prekliaty pes to prežil :D
      Hanaaa :D

      Odstrániť
    2. na né :D hlavne že mu to zanechala :D

      Odstrániť