streda 6. marca 2013

Pancakes :)

Krásnu stredu želám! ;)

No pozdrav by sme mali :P Ako je už vidieť v nadpise dnes som robila palacinkýýý :) Musím sa pochváliť, pretože som sa ich naučila vyhadzovať na panvici! :) Som si dnes povedala, veď prečo to nevyskúšať, pred nikým sa nestrápnim bola som doma sama :D A hneď na prvýkrát sa mi to podarilo! :) Tešila som sa ako malá a zistila som, že to nie je vôbec také ťažké ako som si myslela :) A aby som vám spravila chúťky tak tu vám dám jednu ukážku môjho dielka :)



Ako kuchárka som si naložila len jednu ale ostatným degustátorom som naaranžovala na tanier aj 5 :D Ale ja by som aj tak na jedenkrát viac nezjedla takže :) Ale všetci si pochvaľovali, tak hádam stáli zato :) Hovorím ako keby už neboli ale pritom mi ešte kopu zostalo, lenže u nás sa to rýchlo zje :) Keby chcete, kľudne sa na jednu alebo päť zastavte ;) 


Taaak a teraz trošku o inom :)
Už som si zvykla sem nejak pridávať pesničky, ktoré sa mi v poslednom čase dostali do uší :) Tak tu máte jednu, dostal am hlavne klip a tá myšlienka :) 


Inak ako trávite prázdniny? :) Ja prevažne oddychovaním a fotením :) čo som aj celkom rada :) Ale dneska som aj tak trošku poupratovala, lebo keď ste sami doma najlepšie to ide :) Aspoň som nemala len preležaný celý deň, lebo aj také sa stáva :D A čo, sú prázdniny! :D 

Ako som už spomínala fotím fotím :) tak nech sa páči teda :) :








To by bolo odo mňa asi všetko :) A chcem vás poprosíť lepšie povedané oboznámiť vás, že ak by ste chceli môj blog sledovať a byť informovaný o príspevkoch tak na pravej strane v tom ako keby Menu mám taký modrý obdĺžniček Pripojiť sa k tejto lokalite :) Tak ak sa vám môj blog páči určite klikajte ;)

Zatiaľ sa majte a pekné prázdniny tým, ktorí sú doma ;)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára