sobota 2. marca 2013

Déjà vu

Čaute, čaute! :)

Určite vám tie 2 slová v nadpise niečo hovoria :) Pre mňa sa stávajú už pomaličky také bežné, pretože pocit Déjà vu mávam dosť často. Už asi tak 8 rokov. Viem, že je to len rýchlejšia informácia v jednej strane mozgu (myslím, že to tak je, ak nie môžete ma pokojne opraviť :D) ale pre mňa to proste nie je len také obyčajné. Niekedy je sranda prežiť tú istú chvíľu ako-keby "dvakrát" :). Pritom vedieť celkom čo sa stane a tak :) Niekedy je to vážne divné, lebo sa cítim tak neprirodzene, no vo väčšine prípadov sa len priblbo usmievam a čakám na moment, kedy nebudem vedieť čo nasleduje :)  S týmto pocitom sa mi spája aj táto pesnička, ktorá má taký výstižný názov :P


A kedže sa môjmu peknému západoslovenskému kraju začínajú prázdniny tak trošku slov aj k nim :)
Jedno slovo ich vystihuje, ale samozrejme použijem viac :D Ale keby chcete vedieť, to slovo je KONEČNE! :)

Strašne som sa na ne tešila na ten oddych a zregenerovanie sa :) Plánujem hlavne fotiť, pretože začína nám tu svietiť slniečko a sľúbila som si, že budem sa tomu viac venovať, pretože ma to baví a hnevám sa na seba, keď si neviem nájsť čas. Takže som vďačná za tento týždeň voľná a priebežne sa s vami o fotky určite podelím :) 
Dnes je sobota, takže som mala taký typický upratujúc dník :) Ale ráno, ešte predtým, než som začala som polievala kvetinky a to by som nebola ja, keby som pritom nemala fotiačik :)
Takže znova, na záver trošku mojej tvorby:



 Táto sa vám možno páčiť nebude, ale pre mňa je to zaujímavé :) 


Určite ste si všimli, že je to orchidea. Tých máme doma kopu a pre mňa sú to tie najkrajšie kvety! :) 
a toto je ešte fotka z minulého týždňa, moja krásna časť izbičky :)
 Plus 3 fotky s mojím miláčikom :) 



Tak toľko odo mňa na dnes, cez týždeň vás ešte určite otravovať budem :* 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára