nedeľa 3. februára 2013

Prom night!

Hello, hello, hello! :)

Včera som si bola trošku zatancovať na miestnom plese mladých. Kvôli tomu som vravela v predošlom článku, že ešte jeden príspevok tento týždeň pribudne. Tak a ja tu. :)

Ples začínal o siedmej a asi o ôsmej sme začali večerať. Jedlo nebolo zlé, no samozrejme som veľa nezjedla :D Tak sa najedli z môjho aspoň druhí :) Celkovo bola atmosféra dobrá, no oproti minulému roku som bola trošku sklamaná. Hudba mohla byť aj lepšia, kvapkalo mi na hlavu zo steny, a vždy keď ste otvorili okno tak vám záves prelietaval nad hlavou :D Samozrejme boli ja tie pozitívne chvíľky, keď zahrali niečo dobré alebo nedajbože nás niekto pozval do tanca. No zábava bola a mala som sa aj na čom zasmiať. Domov som prišla asi o pol tretej a zaľahla som spať. Spala som asi 5 hodiniek, veď ja na viac nie som zvyknutá :)
A teraz sa môže začať pekná nedeľa :)

A aby sa nepovedalo tak vám sem pridám pár fotečiek :)

Dúfam, že sa budú páčiť :)






 Prom lady :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára