utorok 22. januára 2013

Soo bad days...

Takže...

Ahojte všetci čo si potrebujete narýchlo uzatvárať a opravovať známky!

Vitajte v klube. Minulý týždeň som bola tak trochu DOSŤ chorá bez hlasu. Všetky písomky sa mi presunuli na tento týždeň. Plus pár skúšaní. Teším sa úplne. Drvím sa všetko, na poslednú chvíľku ako správny bifľoš... :)

No čo už, hádam sa to prejaví aj na tom papieri, čo naňho čakám pol roka :D Vám prajem aspoň také výsledky aké by ste chceli :)

Momentálne predo mnou leží geografia, už viem polovičku. Ráno dám chémiu, a anglina je v poho :)
No je toho veľa :/

Kamarátka mi pred chvíľkou odporučila program na tvorenie panorám, tak som sa trošku pohrala, samozrejme pripájam výsledky :)



Ohľadom môjho spomínaného varenia, zatiaľ to nijak nepokračuje a ešte som nič nespálila či nezničila :D Čo je pozitívum :)

Ale ozvala som sa vám, takže žijem. Som zvedavá na koniec tohto týždňa. Všetko bude za mnou, a môže to všetko začať odznova :) Milujem polroky proste! Ten jeden deň voľna, hmmm. Využijem ho určite na niečo. ten víkend idem ešte aj na ples, takže možno pribudnú fotky aj z tade.

Teraz sa s vami lúčim a idem sa ešte niečo naučiť. Nech mám aspoň dobrý pocit z tej známky, keď už sa takto cítim pod psa... 


2 komentáre: