utorok 8. januára 2013

Blue's not good everytime...

Hi everybody!

A je po sviatkoch, tak ako aj po prázdninách. Rozhodla som sa napísať ďalší príspevok a pritom by som sa mala učiť geografiu, ktorú sa mi ale vôbec vôbec učiť nechce. Ono by to nebolo ani také ťažké, ale do detailov si to môj mozog v tejto situácii nechce vôbec zapamätať. Nabehli sme do zabehnutého režimu, ktorý je teraz pre mňa úplne neprirodzený. Chcem byť ešte doma, nič neriešiť, ležať si v postieľke dokedy chcem. 
No nie, už ráno musím vstať a prijať tú krutú realitu, ktorá na mňa čaká za tými modrými bránami. Začínam mať tú školu čím viac tým menej radšej. Táto veta ani nedáva zmysel... 

No dobre PRÉÉÉÉČ od školy! :) nechcem ju tu stále rozoberať. Poďme na prázdniny, okrem toho že boli krátke a plné oddychu som vôbec nič nerobila. To ma štve asi najviac. Nemyslela som si, že ich tak premrhám... Všetci sa sťažujú, že pribrali, ja som bola lenivá sa aj najesť. Proste som doslova nerobila nič. Sem-tam čítala, a prečítala som len 1 knihu. Zato sa na seba strašne hnevám, pretože moje prázdniny mali byť hlavne o knihách. No čo už. Môžem doháňať...

Dneska som po škole zbehla do mesta a bola si kúpiť zápisník na recepty. Začínam variť, lepšie povedané ešte som nezačala ale idem sa o to pokúsiť... Ak v priebehu mesiaca nepridám žiaden príspevok, toto bude pravdepodobne môj posledný :D takže mi držte palce! :)  

Takže, čo na záver... Minule som sa doma nudila, tak som sa trošku zmachlila (trošku dosť) a niečo pofotila. Samozrejme tak ako vždy sa o fotky s vami podelím :)

Zatiaľ sa majte, tých pár ľudí, čo to tu číta! :) :)
P.S. - Skoro by som zabudla, popriať Vám všetkým Šťastný Nový rok 2013 :)  

 Dead face :D 
The world's easier when you're crazier!

2 komentáre: