sobota 26. januára 2013

REST, for a sec...

Hello world!

Na tento víkend som sa strašne tešila! Uzavreté známky, pocit ticha, kľudu, neučenia sa na chvíľku... Veď to všetci poznáte. Posledné dva týždne som len drela, makala a snažila zo seba vydať čo najviac. Teraz si celkom uvedomujem, že som to vlastne robila dosť zbytočne. Mala som toho príliš veľa, stresovala som sa, k čomu pribudli bolesti hlavy... Hlavne, že som si všetko opravila... POČKAŤ, polročné vysvedčenie nikam nejde, čiže to nikoho ani zaujímať nemusí... Super, čiže to môžem robiť znova o pár mesiacov! Teším sa! Je pravda, že je tu aj ten pekný pocit, že som všetko zvládla ale za cenu čoho... Asi si nepomôžem, slovo bifloš ma sprevádza už pár rokov a ešte asi aj bude. Ale zase to slovo sa ku mne hodí, len čo sa učenia týka, inak som uletená ako každý iný človek na tejto guľatej Zemi :) 

Dnes nastal ten deň, kedy som si konečne našla čas na moju izbu! Kompletne som všetko vyčistila a som strašne rada, že tu teraz môžem sedieť v tom poriadku. Potrebovala som to dať dokopy, kedže skoro vôbec nestíham, všetko mi zostáva len na víkendy a teraz toho bolo aj cez víkendy viacej... 

Aby ste vedeli, neupratovala som len v izbe ale aj trošku v PC kedže som si vytvorila priečinok s fotkami s názvom  POTRIEDIŤ :) takže tu máte niektoré potriedené fotky:

Meanwhile in my land:





Takže toľko k tomu, sú úplne obyčajné ale podľa mňa z nich srší také to typické dedinské prostredie :) A to sa mi na tom páči. Zajtra idem oslavovať k sesternici, hejhou 10 rôčkov mala :) Ach aj ja chcem :/ Ešte to bolo všetko také jednoduché nemusela som sa nad toľkými vecami zamýšľať a mala som toľko času... Teraz čo? Čakám na každý víkend, ktorý prejde ešte rýchlejšie ako 45 minúť v škole... 

Tak sa s vami pre dnešok rozlúčim, prajem peknú nedeľu a užite si poskúškový týždeň!

Bye honeys!!! :*

2 komentáre:

  1. hehe že polročné vysvedčenie nemusí nikoho zaujímať. Si sa mala vidieť ako si sa tvárila keď si zistila že môžeš mať "čisté" :)

    A neplánovala si inak ples tento víkend? :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A čo, z toho by sa asi každý tešil :D
    ale keď si už potom ostatné veci uvedomuješ... že ti to nikam nepomôže a stále na teba pozerajú ako na bifloša :D
    A nie až tento víkend si zatancujem :)

    OdpovedaťOdstrániť