sobota 17. novembra 2012

Sobotná romantička

Takže dnešok!

Hodnotím ho pozitívne, z väčšieho percenta aj kvôli včerajšku a to konkrétne ima3kulačkám na mojej školičke :) Doobeda som si pokukala programík všetkých tried a poobede respektíve na večer som sa bola zabaviť na disko, kde bolo úžasné, pretože so opäť raz strávila čas s mojimi priateľmi. Takže veľké + pre tento piatok :)

Dnes ráno som samozrejme vstala o 6:30... aj keď som nemusela. Proste neviem spať trápi ma to už niekoľko rokov. Neviem si s tým poradiť, tak už som si nato aj pomaličky zvykla. Je to ťažké, pretože som celé dni unavená a vôbec nezáleží na tom o koľkej idem večer spať, na prvých číslach čo zbadám keď otvorím oči sa nič nemení... možno tak minúty a keď aj hodiny tak len k nižšiemu :)

Dnes som sa ale aj tak mala dobre, pretože som si bola v meste pokupovať pár úúúžasných vecičiek, čo som už dlho chcela, napr. vetrovku z ORSAY dokonca v zľave čiže ma nevyšla vôbec draho. Predavačka mi hneď navrhla, že majú v akcii všetku bižutériu tak som si našla aj také pekné sovičkové náušničky :) Čižmičky som zatiaľ nenašla :/ *maybe next time*

A hneď po horlivom nakupovaní som zbehla s kamoškou na obed, trocha neskoro sme oslavovali moje narodky ale som rada, že sme sa konečne stretli a pokecali :) Dostala som pekný náramok, peňaženku a dezertík :) Keď som prišla domov tak som poupratovala a teraz si tu oddychujem, volám s kamoškou na skype a počúvam tu cez ňu FEEL SO CLOSE od CALVINA HARRISA. :) a ešte tu mám takú peknú romatickú atmosféru pri sviečke :




Pekný večer a nedeľu prajem!! :* 

3 komentáre: