nedeľa 25. novembra 2012

Weekend

Hello readers!

Názov článku vám môže napovedať o čom sa chystám písať. Je nedeľa večer (pre mňa už je to večer) tak som si povedala, že by som trošku mohla zhodnotiť víkend.

V prvom rade som chorá, vreckovky sú všade či už čisté alebo použité. Dýchať nosom neviem a myslím, že na pár dní ani taký luxus nezažijem. Tak som aj celkom rada, že sme zajtra až na dobu neurčitú doma, kvôli/vďaka štrajku. Samozrejme ho podporujem vo všetkých slova zmysloch! :)

Ja som zatiaľ poctivo štrajkovala doma. A našla som si čas konečne na moju najväčšiu lásočku, fotiačik. Takže pár ukážok :






Doslova pár :) :)

Prejdem na moju sobotu. Cez deň nič moc bežné upratovanie a tak. No večer som bola sama doma tak som si zavolala kamošku a pozreli sme si film dobre sa napapali dobrotami ako jabĺčka, pukance či BISTRO cestoviny. Keď niekedy neviem čo mám už jesť a chladnička je plná aj tak radšej siahnem po nich. No ale back to movie, takže pozreli sme si Vianočnú koledu. Možno trocha skoro ale presne mesiac pred Vianocami takže ten dátum bol taký čarovný :) Troška sme sa aj báli, pri pár momentoch ale bolo to dobre :) a večer skončil tak, že som prevolala hodinku s druhou kamoškou ľahla do postele a zaspinkala samozrejme to by som nebola ja keby som spala viac ako od piatej :)

Hneď som sa potešila lebo som zbadala, že mi ocko včera kúpil vreckovky a ihneď po nich radostne siahla a vdýchla krásnu vôňu kamiliek :) Dneska podobný deň ako včera. Večer sa chystám na ČSMT a teraz si idem zahrať Playko :) tak sa tu majte, zas raz niekedy! :)

Bye!

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Pomaly ju prestávam cítiť a to, si myslím že dobré nie je :D
      ale ja to nejak vyležím a vyfúkam! :)

      Odstrániť