utorok 13. novembra 2012

Vianočný NEčas

Hi everybody!

Viem, že ešte to tu asi nikto nečíta, ale aj tak sem ďalších pár riadkov dnes napíšem. Tento týždeň je v škole taký pohodový, učiť sa moc netreba (čomu sa aj sama čudujem) takže mám viac času na premýšľanie, napríklad aj o tom s čím by som sa vám zverila.

Podla nadpisu už možno tušíte, všade je niečo vianočné. V jednom OC v Nitre som dokonca zbadala čisto len vianočný obchod s ničím iným len VIANOCAMI. Dosť ma to zarazilo. Pred iným už stojí vianočný stromček. Ľudia kde sa podelo to čaro, z krásnej zasneženej decembrovej atmosféry v duchu Vianoc?
Ja si nemyslím že Ježiško prišiel na svet v novembri takže nechápem prečo už vyše mesiaca pred týmto dňom robíte takéto veci. Už aj mňa to všetko postupne zmagoruje. Pred chvíľkou som sa pristihla spievať si vianočný song. Zamyslím sa a sama seba sa pýtam, či je všetko OK. 
Už len zhlboka dýcham, keď počujem zlaté prasiatko alebo vidím pani v ružovom tancujúcu pod umelým snehom. 

Takže názov ste asi určite pochopili. Teraz trocha z nevianočného života. Po pár rokoch som dnes šla na skype, normálne zažila "magic video call" ako mi písali v uvítacom e-maile a pripomenula si chvíle keď nebola žiadna modrá stránka s priateľmi ale len krásna zlatá aplikácia s S logom :) hodnotím teda tento návrat pozitívne. A aby toho ešte nebolo dosť tak sa s vami chcem podeliť o takúto peknú kávičku čo som spravila maminke :) :



Tak sa s vami pre dnešok lúčim, opäť nabudúce :) 

2 komentáre: