nedeľa 23. decembra 2012

Reading time!

Merry Christmas everybody!

Pre toto sa na sviatky teším najviac. Mám čas na čítanie. Samozrejme sú tu aj tie veci okolo Vianoc, darčekov či Silvestra no aj tak mám z vôni prečítaných stránok najväčšiu radosť. Milujem čítanie a nenávidím sa zato, že si nato neviem nájsť čas. Uprednostňujem niekedy dôležitejšie veci, no niekedy mi to príde, že som pokojne mohla čítať. Ale veď aj nato sú prázdniny, aby som si našla čas na veci, ktoré som doteraz zanedbávala. Zajtra sú Vianoce a ja sa vám priznám, že dnes som dorobila posledný darček. Vlastne asi pred hodinkou :D. Nemôžem vám ale povedať, čo to bolo, keby sa náhodou osoba, ktorej je určený dostala sem a prečítala si to skôr, ako sa jej to dostane do rúk. Osobne som s tým spokojná a som aj rada, že to mám za sebou. Už len zajtra sa na všetkých pozerať, ako tie darčeky odo mňa rozbaľujú. Nato sa vždy najviac teším :)

Kedže máme už to spomínané voľno, tak nemám čas len na čítanie ale aj na fotenie tuto je páč kúskov, ktoré som spravila ešte pri zdobení stromčeka pred týždňom










Takže niečo odo mňa. Toto bude len taký rýchly príspevoček, ale ešte cez sviatky niečo určite pridám. Zatiaľ vám želám všetkým  Šťastné a Veselé Vianoce + samozrejme aj Nový rok :)
Bye, bye!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára